Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op de meeste vragen. Mocht uw vraag niet beantwoord worden op deze pagina, neem in dat geval dan contact met ons op.

Is het mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen?

Dit is mogelijk. Indien u via overschrijving betaald zullen ook het IBAN en BIC nummer vermeld worden. Daarnaast kunt u het IBAN en BIC nummer ook terug vinden op de contactpagina.

Spotnet wil niet updaten en geeft de volgende melding: System.OutOfMemoryException

Helaas is dit een bekende fout in Spotnet, de oplossing is deze tutorial volgen: "Spotnet 1.8.1 Reacties Lader v1.1 - System Out of Memory (fix)

Hoeveel retentie bieden jullie aan?

Er zijn twee soorten retentie: Binarie en tekst(headers). Wij bieden 900 dagen binarie retentie. Wij bieden tot 450 dagen tekst retentie aan.

Ik behaal niet de gewenste snelheid waarvoor ik betaald heb, wat kan ik hier aan doen?

Bekijk of u alle verbindingen van 123usenet gebruikt. Indien u een pakket heeft gekozen met 12 verbindingen controleer dan of u ook daadwerkelijk alle 12 de verbindingen gebruikt.

Hoelang duurt het na een bestelling voordat ik kan gaan downloaden?

Als u via iDeal, Creditcard of PayPal betaald kunt u direct beginnen met downloaden. Bij een overboeking kan dit 2 tot 3 werkdagen duren.

Wat is de newsreader van 123usenet.nl?

Onze reader is news.123usenet.nl.

Wat is de standaard usenet poort?

De standaard usenet poort (voor usenet verbindingen) zijn poort 119 en 80.

Wat is jullie SSL usenet poort?

Onze SSL poorten zijn 563 en 443. Beiden kunnen ingesteld worden als SSL usenet poort.

Is het mogelijk om een usenet pakket te upgraden?

Dit is mogelijk. Log hiervoor in op het klantenpaneel. Daar kunt u uw pakket verlengen of upgraden.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Als je al eerder bij ons een abonnement hebt genomen kun je eenvoudig en snel via het klantenpaneel je pakket verlengen. Nieuwe klanten dienen via de bestelpagina een abonnement te nemen.

Hoe verhelp ik foutmelding 502: Access denied to your node

Deze foutmelding komt meestal voor omdat je gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is. Het wachtwoord dat je tijdens de registratie hebt gekozen is het juist wachtwoord. Lukt het niet om in te loggen, neem dan contact met ons op.

Ik krijg de foutmelding 502: You've reached your maximum number of ...

Deze foutmelding wordt veroorzaakt doordat je het aantal gelijktijdige verbindingen voor je pakket hebt overschreden. Je vindt op de "Prijzen en pakketten" pagina meer informatie over het aantal connecties dat je maximaal kunt gebruiken.

Ik heb een vraag die hier niet vermeld staat

Neem in het geval dat uw vraag niet hier vermeld staat contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Voordelen 123usenet

Usenet bestellen ยป